уторак, 22. март 2011.

t - shirt surgery ili rekonstrukcija obične majice



        
         Kako mi je  porastao je stomak sve majice  su mi postale kratke ! Naišla sam  na dobru ideju i postala sam   " Hirurg " ! Vrlo je jednostavno i zabavno jer se pamuk lepo ponaša kada se radi sa njim . Kupila sam par jeftinih majica umesto onih skupih tunika u butiku  za buduće mame .  Izmerila  sam ispod grudi gde će  biti  prvi rez .




          Rasekla sam obe majice i  odsekla još jedan tanji deo od 4 cm koji će biti kaiš i kojeg ću uvući u tunel . Taj deo nisam porubila već samo vukla  prema krajevima i  tako se formirao sam ,  kao pertla . Donji deo je bio širi pa sam pazila da ravnomero naberem falte . Prošila sam na mašini . Uvukla pertlu  u tunel , sa kojom sam mogla da naberem ispod grudi još malo majicu . Napravila sam od ostataka sive majice cvetni  broš . Meni se dopalo kako je ispalo i lepo sam se osećala u tome u trećem trimestru trudnoće . 





Napravila sam i ovu crno braon - majicu . Samo sam deo koji je ostao od gornjeg projekta  stavila  u sredinu druge majice . Uvukla sam  ispod grudi pertlu ,  za bolje nabiranje  i kao lep detalj .

ovo vodi do tutorijal za cvetni ukras

Нема коментара:

Постави коментар